U kunt altijd contact opnemen met onze klantenservice. Onze klantenservice staat klaar om u snel en gericht te ondersteunen, daar waar nodig. U kunt ons bereiken via e-mail, per telefoon en per post.
Per e-mail
Notenstore reageert snel op vragen via e-mail. U kunt van ons op werkdagen binnen 24 uur een inhoudelijke reactie verwachten. U Kunt uw vraag stellen via het contactformulier hiernaast of direct naar: info@notenstore.be
Per telefoon
U kunt ons bereiken op het volgende telefoonnummer: (+31) 0320-415479. Open op werkdagen tussen 09:00 en 16:30. Mocht er onverhoopt niemand aanwezig zijn spreekt u dan een boodschap in, en wij zullen zo snel mogelijk contact met u zoeken. Of laat een e-mail achter via het contactformulier.
Per Post
Correspondeert u liever per post? Dat is natuurlijk mogelijk! Notenstore heeft een postadres en reageert zo snel mogelijk op uw brieven. Gewoonlijk kunt u binnen vijf werkdagen een inhoudelijke reactie van ons verwachten. U kunt uw brieven richten aan:
Notenstore
Werfweg 90
8243 PG Lelystad
De Europese Commissie biedt een platform voor online geschillenbeslechting aan voor consumenten, die u kunt vinden op http://ec.europa.eu/consumers/odr/
Contactinformatie
E-mail via het contactformulier of info@notenstore.be
Onze klantenservice is te bereiken via: 0320-415479